Foire aux Questions (FAQ)
Is het de doodsoorzaak van mijn commando?
Wanneer u een opdracht bij MONA Fashion doorgeeft , kan de levensloop een ander leven leiden dan uw gewoonte is.
Geen enkele product is gericht op de leiding van onze viernisseurs , wat ons toelaat om te besparen op de voorraad- en transportkosten.
Grâce à cela, er zijn veel aanbieders van artikelen tegen een zeer gunstige prijs.
Le délai de livraison moyen est de 3 à 4 jours ouvrables (du lundi au vendredi, hors jours fériés).
Is het eerlijk als je de opdracht krijgt?
Vanwege de grote successen van onze producten is het zeer goed mogelijk dat u een van onze producten krijgt en te laat komt .
Merci pour ta geduld et ta begrip 💛
Als de aankondiging est dépassé is en u niet meer wilt weten, stuur dan een e-mail naar
📧 support@mona-liege.be
Er zijn nog meer snelle verificaties die voorbijgaan aan de colis.
Je wisselt of retournert je commando, commentaar eerlijk?
Voor een retourzending kunt u eenvoudig contact opnemen met onze serviceklant via
📧 support@mona-liege.be
Geef de naam aan , het nummer van de opdracht (par ex. #0000, zichtbaar in de e-mail van de bevestiging) en de reden van de retour .
Nous t'enverrons ensuite l'adresse de retour en de bevestigingscorrespondante.
Als dit waar is, kunt u het product via de transporteur van een grote keuze aanbieden.
Is dit de retourzending?
Retourzendingen zijn afhankelijk van de kosten van de klant .
De berg is afhankelijk van de keuze van de transporteur.
Raadpleeg de website van de transporteur voor de exacte tarieven .
Zijn er voorwaarden voor het retourneren van een product?
Je beschikt over een délai van 14 dagen om een retour te bewerkstelligen.
Begin met het lezen van uw artikel.
Uw retournering van een uniek artikel is:
● Het retourzendingsdefect is pas dépassé;
● Het product is een originele emballage met veel etiquettes ;
● Het product is pas gebruikt .
Zijn de betalingsmogelijkheden die u accepteert?
We accepteren betalingen via Bancontact en PayPal .
Als u niet meer wilt betalen, hoeft u alleen maar de betalingspagina's op de betalingspagina te bekijken voor de beschikbare opties .
Veel transacties worden uitgevoerd via de beveiligde en betrouwbare betalingssystemen , die 100% zekerheid garanderen.
Heeft u een bevestiging per e-mail ontvangen, wat is eerlijk?
Ce n'est pas normal 😅
Stuur een e-mail met een volledige naam en een groot e-mailadres naar
📧 support@mona-liege.be
en onze hulpen versnellen het probleem.
Puis-je annuler ma commande ?
Wilt u een bevel opzeggen voor een reden?
Stuur een e-mail naar
📧 support@mona-liege.be
een onduidelijke naam , ton numéro de commande (par ex. #0000) en de reden van de annulering.
Nous traiterons ta demande dans les plus brefs délais.